Onanera
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Grannens rum

Gå ner

Grannens rum Empty Grannens rum

Inlägg  Merita fre dec 28, 2007 6:44 pm

Varför ska man ha blommor om man ändå alltid är ute och reser? Mitt uppdrag den första veckan av sommarlovet är att vattna mina grannars blommor. Men som tur får jag betalt. Jag sätter mig framför datorn och går in på hemsida där man kan köpa kläder. Jag ska nog köpa stringtrosor i hemlighet för pengarna. Jag köper ett par vita stringtrosor som jag tycker om. Jag stänger av datorn och går över till grannarna.
Jag tar fram den guldfärgade nyckeln ur fickan och låser upp dörren. Jag går in i köket som ligger till höger om hallen. Vattenkannan står på diskbänken precis som det ska vara. Jag sätter på kranen och låter vattnet rinna ner i kannan. Vattnet fyller snabb den ganska stora vattenkannan och jag tar med mig den upp till övervåningen. Jag går in i dottern Emelies rum. Hon är ett år äldre än mig och ser ännu bättre ut än mig. Jag brukar se henne i skolan när hon står och hånglar med killarna som strömmar runt henne. Hon har säkert haft sex fler gånger.
När jag kliver över tröskeln in till hennes rum snubblar jag till och vattnet svämmar över ner på golvet. Jag går in på toa och hämtar papper. När jag böjer mig ner för att torka upp vattnet får jag syn på en dildo som ligger under hennes säng. Den är större än min och har säkert starkare vibrator. Jag kryper in under sängen och tar fram dildon. Den ser riktigt inbjudande ut och jag vill testa. Jag går fram till Emelies garderob och plockar fram ett par stringtrosor i nedersta lådan. Dom är rosa och har genomskinligt tyg på framsidan. Jag tar av mig mina byxor och för stringtrosorna över min vagina. Jag känner hur trosorna skär in i baken och jag njuter. Jag kollar mig i hennes spegel som hänger på garderoben. Man kan se vaginan genom det tunna tyget.
Jag lägger mig i sängen, drar av mig stringtrosorna och särar på bena så att skåran mellan blygdläpparna öppnar sig. Jag drar fingret i skåran och slickar av det. Den salta smaken lägger sig på tungan och jag sätter på dildons vibrator. Vibratorn är mycket starkare än mig. Jag för spetsen på vibrator mot min klitoris, gnuggar lite så att vaginan blir våt. Jag låter handen smeka över venusberget innan jag börjar trycka in dildon mellan blygdläpparna. Det värker till och jag träffar g-punkten för första gången i mitt liv. Jag ger ifrån mig ganska högt stön och drar ut dildon igen ur den nu rosa uppsvullna vaginan. Min tunga vill känna den salta smaken på nytt och jag slickar av dildon. Jag tar upp stringtrosorna som ligger bredvid mig i sängen och trycker dem mot vaginan så att dom blir våta av alla safter. Stringtrosornas lena tyg mot venusberget gör att orgasmen kommer. Jag känner den avslappnade känslan och jag stoppar in dom fuktiga trosorna i mig mun. Jag för in den stora dildon in i min vagina igen och börjar stöta. En till orgasm är redan på väg igen så jag fortsätter stöta till jag kommer och den här gången så blev jag så trött och avslappnad så jag nästan somnar. Jag drar ut dildon ur vaginan och slickar av de safter som finns på den. Jag går in på deras toa som ligger mittemot Emelies rum och sköljer av dildon.
Men vad ska jag göra med stringtrosorna? Jag bestämmer mig för att behålla dem och sätter på mig dem över det svullna venusberget. Det känns skönt att känna den smala tygremsan skära in mellan skinkorna. Jag ställer mig framför och kollar mig i spegeln som hänger på garderoben. Det är en sexig ung flicka, med styva bröstvårtor, som jag ser framför mig i spegeln.
Emelies dildo lägger jag tillbaka under sängen på exakt samma ställe som jag hittade den så att hon inte ska märka något. Jag tar på mig mina kläder och lämnar Emelies rum.
Blommorna är nästan döda i vardagsrummet men jag vattnar dem ändå. När jag ser vattnet rinna ur vattenkannan tänker jag på fittsafter som rinner ur en vagina. Jag blir kår av tanken och smeker min vagina utan på byxorna. När alla blommar har vattnats så lämnar jag huset och går hem.
Mamma och pappa får inte komma på mig att jag har ett par stringtrosor. Vart ska jag lägga dem? Jag bestämmer mig för att lägga dem under huvudkudden och hoppas på att ingen hittar dem.

Merita

Antal inlägg : 3
Age : 37
Registration date : 07-12-28

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet